Udlejningsregler

UDLEJNINGSREGLER:

  1. Alle personer over 25 år kan leje forsamlingshuset. Lejer skal være til stede under festen, og er ansvarlig for, at ordensregler overholdes
  2. Huset er til rådighed fra kl. 9.00 til kl. 9.00 eller efter aftale.
  3. Aflevering af huset:

    Store sal: Stole stables med 7 i hver, borde klappes sammen og alt køres i depot.

    Lille sal: Stole sættes op på bordene.

    I øvrigt afleverer lejer alle lejede lokaler i ryddelig og fejet stand.

    Rengøring af køkken, baggang og depot, herunder rengøring af komfur, ovne, opvaskemaskine, køleskab og fryser påhviler ligeledes lejer.

    HUSK at slukke for køleskab i bagindgang og køkken samt fryseskab i depot.

    Hvis ikke disse regler overholdes, kan der opkræves ekstragebyr for rengøring.

  4. Forsamlingshusets service skal blive i huset. Derfor skal lejer selv medbringe (poser, film, skåle og lign.) til evt. madrester.
  5. Ødelagt inventar, beskadiget eller bortkommet porcelæn og lign. vanrøgt betales af lejer
  6. Skulle der ske uheld med maskiner eller inventar, så kontakt os venligst på            Tlf.: 51 17 34 68 (gerne på sms) eller sdrborkforsamlingshus@gmail.com
  7. Gebyr på 500 kr. afkræves ved afbud senere en 14 dage før.
  8. Lejer er ansvarlig for at der foreligger de fornødne tilladelser til arrangementets afholdelse: spiritusbevillinger, KODA mm.

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>